Redmenta, a magyar tesztprogram

Sziasztok!

Megismertem egy tesztprogramot, amely annyira megtetszett, hogy máris bevetettem egy verseny lebonyolításában. Gondolhatjátok, hogy ez bizony eredmény. Elég kritikus személynek érzem magam, de tetszenek az ilyen kezdeményezések. A magyar fejlesztők csak hab a tortán, ez pláne közel hozza a szívemhez. A dolog működéséről majd hajtás után!

A program egy ingyenes online tesztkészítő, ami egyből ki is értékeli a beadott válaszokat. Nagyon tetszik benne, hogy nem kell minden egyes funkciójáért fizetni, ahogy ez más ismert tesztprogramnál megfigyelhető. (pl. quizlet) Az oldal ráadásul elérhető magyar nyelven, ami szintén növeli a használhatóságát. A megszokott feladat típusokat lehet beállítani.

  • feleletválasztós (egy, vagy több jó válasz lehetősége)
  • igaz/hamis
  • rövid válasz
  • kifejtős

Ki is próbáltam a dolgot. Egy versenyt szervezünk csütörtökre, sajnos ma még csak hétfő van, így nem tudok még beszámolni az éles bevetésről, de remélem menni fog minden.

redmenta_feladatlap

Be tudtam állítani, hogy a kitöltés csak csütörtökön adott időben legyen elérhető, így most nem engedélyezett a kitöltése.

redmenta_kitoltesi_beallitasok

Nagyon tetszett még, hogy a fejlesztők nyitottak a kritikára, illetve az építő javaslatokra. Így amikor írtam nekik emailt, hogy szerintem még min lehetne változtatni, egyből kaptam rá választ, és azt írta az egyikük, hogy jó ötlet, meg is fogják csinálni. Ez egy nagyon pozitív hozzáállás azt gondolom, ritka a mai világban. Közben felfedeztem még egy dolgot, ami zavaró lehet, így erről is majd írok nekik. Az elkészült tesztre direkt címmel is, de személyes megosztással is meghívhatunk kitöltőket. Így akár olyanok is kitölthetik a tesztet, akik nem is regisztráltak az oldalon. Más kérdés, hogy ha ezt egy iskolában használni szeretnénk (márpedig miért ne?), akkor jobb, ha regisztrálnak a gyerekek is, mert így látják a saját eredményeiket, illetve a tanár is látja, hogy ki milyen eredményt ért el.

redmenta_feladatlap_beallitasok

Összességében azt gondolom, hogy a program nagyon jó, én nagy örömmel gyakoroltam a használatát, remélem élesben is jól megállja majd a helyét!

Végezetül egy kész feladatlap mutatóba, ami szabadon kitölthető (direkt címmel):

redmenta.com/szovegszerkesztes_dolgozat

Forrás:

Redmenta logo

Reklámok

One thought on “Redmenta, a magyar tesztprogram

Vélemény, hozzászólás?

